Thursday Oct 24, 2019

Futureland - Artisttalk m/ Selma Judith

Kom med til Futureland. En udviklingsplatform hvor unge er med til at sætte deres præg på fremtiden uden for storbyen.

Futureland har netop afholdt deres CAMP, hvor større grupper unge i tre dage har arbejdet på, hvordan vi kan formidle vores fælles historie på en måde, som appellerer til de unge. Udbyttet af det arbejde kulminerede i Hvalsø Kulturhus til FUTURELAND FESTIVAL. Her mødtes CAMP-deltagerne i dialog med relevante fagpersoner om livet uden for storbyen krydret med kunstneriske performative indslag.

En ung og unik musiker
En performance var fra den unge musiker Selma Judith. Hun blander et klassisk instrument, harpen, med R’n'B i et moderne musikunivers. Hun har en stærk stemme, er slået igennem hurtigt i en ung alder.
Inden hun gav koncert talte hun med Museum Vestsjællands Sarah Sander Laugesen om fortidens og nutidens musik, hvad det kan at blande de to og om at bryde igennem som ungt menneske. Det blev sendt direkte i en live-podcast og kan nu også høres her i sin fulde længde.

Podcastens tilblivelse
Podcasten er produceret for FUTURELAND.

Selma Judith

Tilrettelæggelse: